Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
М.Ебнер-Ешенбах
Усе частіше сьогодні можна почути від учителів: сучасний урок – це практичний урок, основна педагогічна мета якого не просто допомогти учням отримати певний, так званий необхідний багаж знань, а навчити застосовувати їх у відповідних ситуаціях, допомогти сформувати необхідні ключові компетентності. Для проведення такого уроку важливе значення має ефективність використання форм і методів на різних його етапах.
З метою пошуку шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, узагальнення знань про інноваційні технології навчання та доведення доцільності їх впровадження, сьогодні було проведено засідання педагогічної ради "Інноваційні підходи до проведення сучасного уроку".
Засідання містило як теоретичний, так і практичний аспекти. Під час теоретичної частини звернула увагу присутніх на мотиваційні аспекти впровадження інноваційних технологій, переваги та недоліки у використанні інновацій. Працюючи в двох групах, учасники засідання практично відпрацювали ряд методів та прийомів, вправ, складали "Асоціативний кущ" та працювали з інтерактивною дошкою.
Таке засідання педагогічної ради – можливість набратися досвіду, який в подальшій роботі приніс би успіх кожному вчителю. Адже досвід приходить з роками. Якщо є бажання навчатися…
Немає коментарів:
Дописати коментар