вівторок, 12 лютого 2019 р.

Навчання через гру


В.Сухомлинський писав: «… у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра – це величезне світле вікно. Через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ». Гру він порівнював з іскоркою, що запалює вогник допитливості і любові до знань. І це справді так, оскільки гра має надзвичайно багато навчальних і виховних можливостей. Вона активізує й урізноманітнює навчальний процес, знімає напруженість дітей на уроці, створює стабільну ситуацію успіху в навчанні.
Саме тому, вивчаючи з учнями 5 класу  тему «Фонетика», провела цікавий урок-гру. Діти на інтерактивній дошці виконували по черзі та в парах різноманітні завдання. Свої знання з теми перевірили граючись в інтелектуальні ігри «Перший мільйон» та «Скачки».









Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаємо переможців конкурсу!!!

 На уроках української літератури в 7 класі вивчали з учнями такі теми: "Патріотичні пісні літературного походження", " Пісен...