В.Сухомлинський
писав: «… у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості.
Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра – це величезне
світле вікно. Через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік
уявлень, понять про навколишній світ». Гру він порівнював з іскоркою, що
запалює вогник допитливості і любові до знань. І це справді так, оскільки гра
має надзвичайно багато навчальних і виховних можливостей. Вона активізує й урізноманітнює навчальний
процес, знімає напруженість дітей на уроці, створює стабільну ситуацію успіху в
навчанні.
Саме тому, вивчаючи з учнями 5 класу тему «Фонетика», провела цікавий урок-гру.
Діти на інтерактивній дошці виконували по черзі та в парах різноманітні
завдання. Свої знання з теми перевірили граючись в інтелектуальні ігри «Перший
мільйон» та «Скачки».
Немає коментарів:
Дописати коментар