А. Ейнштейн: "Уміє вчити той, хто вчить цікаво".
Учитель сердито запитує учня, чому він щохвилини дивиться на годинник.
- Тому, - відповідає учень, - що я турбуюся, як би дзвоник не перервав такий разюче цікавий урок.
Дуже важливо зробити, щоб процес навчання не перетворювався для учнів у нудне й одноманітне заняття. Адже наявність в учнів інтересу до предмета є передумовою до появи складнішого його різновиду - пізнавального інтересу. А пізнавальний інтерес сприяє активності учнів під час уроків і зростанню якості знань.
Вчитель української мови Маслівської загальноосвітньої школи Кравченко О.Г. прищеплює учням інтерес до предмета через проведення нетрадиційних уроків, і одним із таких уроків був урок української мови з ароматом кави на тему «Складнопідрядне речення. Види складнопідрядних речень. Тренувальні вправи».
На початку уроку використано інтерактивну технологію «Займи позицію», що допомогла у вирішенні спірного питання про користь і шкідливість кави для здоров’я людини. Під час перегляду відеоролику учні 9 класу мали змогу скуштувати каву та налаштуватися на подальшу роботу. На уроці було використано ряд цікавих методів і прийомів навчання: «Гірлянда асоціацій», «Запрошення до кави», орфографічна п’ятихвилинка «Відшукай ключ» (вправа з ключем), перегляд відео, «Асоціативний кущ», мовне дослідження, гра «Розпізнай речення», кодовий диктант, «Лінгвістична естафета», словникова робота, цифровий диктант, робота з перфокарткою, онлайн-тестування, рефлексія настрою, прослуховування музичного твору «Кавова кантата».
Під час уроку відчувався міжпредметний зв'язок з такими дисциплінами, як: географія, історія, біологія, хімія. Протягом уроку дев’ятикласники були дуже активними.
Запрошені гості – вчителі школи почувалися зручно, як у кафе та смакували ароматним напоєм разом з учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар